påsk lov!! :)

hej på er idag har det inte hänt mycket. jag låg bara ute i solen i stort sätt:P skulle ha åkt på bio idag med jennifer men hon hann inte så ska kanske på bio imorn för det är sista dagen innan mina biljetter går ut. min vecka kommer nog att bli ganska lugn men ska in till stan o så. sen nästa helg på fredagen så ska vi åka till bennys mamma och på lördagen så åker vi till mormor o morfar o sover där :P så ser mi vecka ut.

sen så har jag ju ändrat lite bloggen nu med men jag har inte gjort den själv utan har lånat mallen av en. det kommer nog in en header imorn skulle jag tro orkar inte lägga in någon nu. för nu tänkte jag faktist gå och lägga mig gonatt på er ;)

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0