I can't do it anymore !

asså att du inte bara kan fatta att du är så jävla dum i huvet. men bara så att du vet jag tänker inte slösa min tid på dig längre du har fått dina chanser att få mig att vilja bo hos dig men du har inte tagit dem. kan du inte ens försköka iallafall.


Hej idag så har det inte hänt mycket skulle ha gått på bio med jennifer idag men hon kunde inte idag tyvärr men vi får ta det en annan gång. älskar dig gumman. imorn ska jag och jennifer kanske in till stan en lite stund på eftermiddagen. på morgonen så ska jag kanske till stallet med steffo jag har inte vart där på jag vet inte hur länge men jag saknar stallet grymt mkt nu asså. på söndag blire nog att chilla lite det är ju endå sista dagen innan praon och jag ska prao på ett cafe på ikano på övervåningen. då får ni komma och fika. jag börjar faktist bli lite nervös. men nu har jag skrivit så mycket så jag ska dra nu tack o hej leverpastej.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0